• Főoldal
  • Leggyakrabban feltett kérdések (FAQ)

Leggyakrabban feltett kérdések (FAQ)

Hogyan lehet ellenőrizni, hogy az adott termék kapható?

Ha az adott méretet kosárba tudod helyezni akkor elérhető a készletünkön. Az elérhető méreteket feltüntetük minden termék mellé.

Milyen módon lehet kiválasztani a megfelelő cipőméretet?

Minden termék alatt feltüntetünk egy általános mérettáblázatot, illetve bizonyos termékek alatt kifejezetten az adott modell méreteit. Amennyiben ezt nem látod, küldd el a kiválasztott termék linkjét az [email protected]-ra, illetve azt is, hogy milyen méreteket szoktál általában hordani.

Milyen úton szerezhetek több információt a kínált termékekről?

Lehetőséged van kérdéseket feltenni email-en keresztül az ügyfélszolgálatunknak.

Hogyan kaphatok kedvezményt?

A hírlevelünkre való feliratkozás után email-en küldünk információt az időszakos akcióinkról. Ezzel együtt elektronikus úton küldünk egy 15%-os kuponkódot, melyet 18.990 Ft felett lehet felhasználni, teljes árú – nem kedvezményes – termékekre.

Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelést leadhatsz közvetlenül honlapunkon, Viber üzeneten (+34652667844) vagy email-en. A rendelés leadásához mindenképpen rendelkezned kell érvényes email címmel, mivel oda küldjük az információkat a rendeléssel kapcsolatban. E-mail: [email protected].

Milyen elfogadott fizetési módok vannak?

Jelenleg négyféle fizetési mód közül választhatsz:

  • Hagyományos banki utalás
  • PayPal-os fizetés
  • Internetes bankkártyás fizetés

Milyen a rendelés teljesítésének ideje?

A rendeléseket a befizetést követően rendszerint 24 órán belül előkészítjük és feladjuk a szerbiai központunkból. Ezt követően a kiválasztott terméknek körülbelül 3-7 munkanapon belül a megadott szállítási címre kell megérkeznie.
Banki utalás során a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő.
Kivételes helyzetekben a rendelés teljesítése akár 14 napig is eltarthat – ilyen kérések esetén haladéktalanul értesítjük telefonon vagy elektronikus úton.
Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.

Mennyi idö áll a rendelkezésre a rendelt termék kifizetésére banki átutalás esetén?

A befizetésre 2 napig várunk. Fizetés hiányában 2 nap után, rendelésed automatikusan törlésre kerül.

Lehet a termékeket más színben is rendelni?

Minden elérhető színt feltüntettünk az oldalon. Ha valamilyen szín esetleg nem található, és azelött látta már nálunk kínálatba, küldjön nekünk emailt.

Lehet végrehajtani változtatásokat a megrendelésben vagy a fizetési módban?

Amennyiben szeretnéd módosítani a kész megrendelést, akkor kérjük egyeztess az Ügyfélszolgálattal e-mailben, vagy Viberen (+34652667844).

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre.