14-NAPOS ELLÁLÁSI JOG
HETI 100-200 ÚJ MODEL KÉSZLETEN
100% BIZTONSÁGOS VÁSÁRLÁS
2 ÉVES SZAVATOSSÁGI IDŐ
Kell segítség? Hívjál minket 0704172080
Hop-Hop Shop Kft. Tompa, Magyarórszág

Nem felel meg a termék?
Nálunk kérheted a termék hasonló termékre való cseréjét az átvételt követő 14 napon belül vagy elállást a vásárlástol!

Szín, méret vagy modell csere
Más modellt, méretet vagy színt szeretnél?
Kérheted a termék más (színű, modell, méret) termékre való cseréjét az átvételt követő 14 napon belül! 


Az előzőleg megvásárolt és visszaküldött termék árát levonjuk az újonnan választott termék árából és a csomagot eképp kiszállíttatjuk 1290 Ft postaköltség ellenében. 


Amennyiben cserére van szüksége (méretprobléma vagy nem nyerte el tetszését a modell) kérem jelezze telefonon +36704172080 (H-P 8:00 - 16:00) vagy emailen keresztül [email protected].

Elállás
Szeretéd visszaküldeni a terméket? Az sem gond!
A következő információk minden termékre érvényesek.
Ügyfelünk a küldemény átvétele után 14 napig visszaküldheti a termékeket vagy élhet elállási jogával:
- A termékeket az átvételüktől számított 14 napon belül vissza kell küldeni.
- A termékeknek érintetlen állapotban, utcai használat nélkül kell visszaérkezniük.
- A termékeket megfelelő állapotú eredeti csomagolással (a doboz fontos) együtt kell visszaküldeni (a cipős dobozon nincs ragasztás nyoma), mindezt egy megfelelően lezárt zacskóba elhelyezve.
- A visszaküldési folyamat betartása fontos, melynek a legelső lépése a visszaküldés kérvényezése telefonon +36704172080 (H-P 8:00 - 16:00) vagy emailen keresztül [email protected], egy rövid indoklással az okot illetöen (méretprobléma/hibás termék), hibás termék esetén képet várunk emailen.
-A visszárut a felvételt követő 5-14 munkanapon belül dolgozzuk fel.
Ha megrendelését utánvéttel fizette akkor kérem adjon meg nekünk egy  bankszámlaszámot, hogy az összeget vissza tudjuk utalni Önnek.
A visszárut, egy sájátilag írt kézzel visszaküldési kérelemmel is lehet visszaküldeni az alábbiak szerint:
- egy vásárlástól elállást igénylő e-mailt kell küldenie a [email protected] címre a visszárus termékek megnevezésével és a megrendelés számmal. A szolgáltatás díja 1290 Ft/csomag (egy csomag több rendelésből több terméket is tartalmazhat). Visszáruját gondosan csomagolja be, hogy a termék semmikép ne sérüljön a visszaküldés során.

Reklamáció

Lépésről lépésre - hogyan reklamálja a terméket?

Személyesen is elkészítheti a reklamációt, de azt javasoljuk, hogy vegye igénybe a mi űrlapunkat, így könnyebb lesz reklamálnia az adott terméket vagy írjon nekünk az [email protected] emailre vagy +36704172080 telefonszámra.

Ügyfélszolgálatunkon keresztül rendelünk Önnek MPL futárszolgáltatást reklamációjához. Ehhez csupán csak egy vásárlástól elállást igénylő, a reklamáció részleteit tartalmazó e-mailt kell küldenie a [email protected] címre az eredeti rendelés számával, illetve a reklamált termékek megnevezésével. A más úton elküldött reklamációkért sem a MPL futárszolgálat, sem cégünk nem vállal felelősséget.
A reklamációt haladéktalanul feldolgozzuk, legkésőbb a termék első kézhezvételétől számított 14 napon belül.
Amennyiben a reklamációja jogosnak bizonyul, követelésének eleget teszünk.

Fontos adatok a csere, elállás vagy reklamácio esetben:
Teljes név:
Bankszámlaszám:
Üzenet:
Termék adatok:
Fotók:
Kapcsolattartási adatok:

Köszönjük!